Özkan Hidrolik, Kalite Yönetim Sistemi’nin etkinliğini sürekli iyileştirmek için sektördeki teknolojik gelişmeleri yakından takip etmekte, alternatifli ürün seçenekleri sunarak, müşteri memnuniyetini artırmak için çalışmaktadır.

Bununla birlikte;

 

* Tüm süreçlerde müşteri ihtiyaç ve beklentilerini esas alarak çalışmak, ilgili taraflar ile birlikte iyileştirme ve geliştirmeyi sağlayan verimli ve etkin çalışmalar gerçekleştirmek,

* Sektördeki teknolojik gelişmeleri yakından takip etmek ve müşteri beklentilerine hızlı ve etkili çözümler sunarak müşteri memnuniyetini artırmak,

* Sistem ve proses tasarımlarını komple çözümler sunacak şekilde planlamak,

* En uygun, en doğru ve en ekonomik çözümleri en hızlı biçimde üreterek daha sonra ortaya çıkabilme ihtimali olan olası uygunsuzlukların önüne geçmek,

* Ürün ve hizmet kalitesinin sağlanması ve buna yönelik olarak güçlü bir iletişim ve teknik alt yapı ile firmamıza olan güvenin artarak sürekliliğini sağlamak,

* Çevreye saygı ve iş güvenliği bilinci ile çalışılmasını hedefleyerek ve çalışanların eğitimlerine önem vererek topluma ve ülke ekonomisine katkıda bulunmak,

* İş hacmini, çalışan ve müşteri memnuniyetlerini sürekli artıran, sektöründe öncü ve örnek bir kuruluş haline gelmek,

* Tedarik ve hizmet sağlayıcıların KYS bütünlüğü içinde performans takiplerini yaparak gelişimlerini sağlamak

firmamızın kalite politikasıdır.